lördag 31 december 2022

Nytt år igen!

                         Jag önskar alla blogg-läsare ett riktigt Gott Nytt År! 

Även om vi ännu inte haft en riktig vinter härnere i Stockholmsområdet.

Det kom lite snö och gårdens ungar var så glada, rullade ihop snöbollar till en liten gubbe och så sprang de runt och skapade spår över hela gården och åkte även lite kälke. Men det var bara några dagar sedan kom töväder. Allt smälte bort och det har regnat. Trist. Det känns trist att vintern inte är pålitlig härnere numera. 

Mitt på vår gård står en stor gran med ljus på, det är så fint när mörkret kommer på eftermiddagarna. Men nu går vi mot ljusa tider igen och snart så börjar väl våren kika fram.

Kan även meddela att det troligen är slutskrivet på denna blogg... ( beror på bra inspiration om jag kan blogga mer här)

Men jag har fortfarande min gamla blogg Inkan©     (tryck på namnet )

Där skriver jag lite då och då.

Jag kommer nog inte att resa mer upp till Jämtland. Dels är min kära kompis Margareta borta för evigt, och dels så finns det ingen som kan ersätta henne. 

Så det är slutrest för mig nu. 

1 kommentar:

  1. Hej, jag heter Nira. Jag var i ett förhållande med Anderson i flera år, men han gjorde slut med mig. Jag försökte allt jag kunde för att få tillbaka honom, men det var förgäves. Jag ville verkligen ha tillbaka honom på grund av den kärlek jag har för honom. Jag bad honom med allt, gav löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän, och hon föreslog att jag skulle kontakta en trollformler som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom. Även om jag aldrig trodde på trollformler, hade jag inget annat val än att prova det. Så jag mailade trollformaren, och han försäkrade mig att allt skulle vara bra om tre dagar, och mitt ex skulle komma tillbaka till mig. Överraskande nog hände det den andra dagen vid 16-tiden. Mitt ex ringde mig, bad om ursäkt för allt och sa att han ville ha tillbaka mig för att han älskade mig så mycket. Jag blev så glad och gick tillbaka till honom. Vi började leva lyckliga tillsammans igen. Jag lovade alla jag känner som har problem med relationen att jag skulle hänvisa dem till den enda sanna och kraftfulla trollformleren som hjälpte mig med mitt problem. Om du behöver hans hjälp kan du maila honom på babawalewiseman01@gmail.com. Han erbjuder olika typer av trollformler, inklusive kärlekstrollformler, förlorade kärlekstrollformler, skilsmässobesvärjelser, äktenskapsbesvärjelser, bindande trollformler, bryta trollformler, förvisa en älskad från det förflutna, befordran av besvärjelser, tillfredsställelsebesvärjelser och botemedel mot alla sjukdomar du lider av. Kontakta honom för en varaktig lösning på alla problem du kan ha.
    via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551

    SvaraRadera