måndag 4 mars 2019

Det var en gång....

för ganska länge sedan..... 1950-tal.  Vart tog alla åren vägen?  
Jag minns dem alla som syns på detta foto - både de som nu är borta för evigt och de som är kvar men börjar bli till åren.
Men tydligen var inte alla i klassen med den dagen då fotot togs.
Oj så söta och så tidstypisk klädda. Min syster och jag..... var sååå lika. 

( Tack Charlotte som överraskar med gamla foton!)



    Gölin, Karin, Ingrid, Margareta, Anita, Inga-Märet, Görel, Anne-Marie, Inez

     Martin,        John, Kjell,           Birger, Sören,           Sture, Reinhold, Bruno



2 kommentarer:

  1. Underbart skolfoto, och tänk så söta vi alla var!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Söta och goa var orden! Det är Sörens brorsdotter som hittat min blogg och skrev till mig-och den kontakten är en guldgruva. Hon överraskar med foton och tidningsurklipp och känner till ganska många av våra gamla skolkamrater och vänner i byn. Känns helt fantastiskt att "prata" med henne.

      Radera